Soczysta kolekcja lakierów SIMPLE


Tegoroczne lato, tak wyczekiwane po dość mroźnej i długiej zimie, przyszło bardzo gorące,  można je wręcz określić jako tropikalne. Na takie upały dobrze się sprawdza domowej roboty mrożona kawa lub herbata. A do tego jeszcze obfitość owoców w przydomowym ogrodzie i tak można spędzać lato :)

Niestety, te lato, to również niekończące się przeziębienie u dzieci, a także zapalenie zatok u mnie, które w ekspresowym tempie przeszło na uszy 😰 


Na szczęście już jest lepiej, więc dziś zapraszam Was na mrożoną kawkę i pokażę Wam najnowszą kolekcję letnich kolorów lakierów SIMPLE od NEONAIL. 

Jeżeli jeszcze nie znacie lakierów SIMPLE, to koniecznie musicie je poznać. Idea lakierów, to połączenie bazy, koloru i topu w jednej buteleczce. Czyli malujemy tylko dwie warstwy i manicure gotowy! Aktualnie te lakiery, to dla mnie wybawienie. Kiedy mały śpi, a nawet jak się ładnie bawi na macie, to mam chwilę aby zająć się swoimi paznokciami. Zazwyczaj robię to na dwie tury, za pierwszym razem opiłowywuję i ogarniam skórki, potem wystarczy już tylko 20 minut i mam manicure gotowy. 

Letnia kolekcja Joy, to 7 nasyconych letnich kolorów, które idealnie dopasują się do wakacyjnych stylizacji. A jeżeli jesteście już po urlopie, to na pewno przypomną Wam miłe chwile wypoczynku.


Mnie standardowo oczarowały róże. Na swoich paznokciach użyłam odcieni Romance i Goodie. Pięknie razem wyglądają i do tego manicure nie wygląda nudno :) a nadal jest delikatny i nienarzucający się. 

Dajcie znać jak Wasze plany urlopowe, a może wczasy są już dawno za Wami? I koniecznie napiszcie co sądzicie o kolekcji JOY!


Pozdrawiam, m.





Brak komentarzy

Prześlij komentarz