Paznokcie dla srok



Witajcie,
chciałabym zaprezentować Wam moją propozycję na manicure na zbliżający się okres uroczystości. Kolor lakieru nie jest krzykliwy, pasuje do wielu stylizacji, a zdobienie mimo, że złote nie jest ciężkie i przytłaczające. Jak dla mnie taki manicure odpowiedni jest na wiele okazji i na pewno będzie się pięknie prezentować.

Do wykonania manicure użyłam
Hard Base NeoNail
Lakier Creamy Mousse NeoNail
Top Hard NeoNail
Chrome Flakes Effect no 03 od NeoNail
płatki złota nakładałam pędzelkiem Bling 6#



Manicure krok po kroku:
1. Zdjęłam wcześniejszy kolor, wycięłam skórki, spiłowałam paznokcie na odpowiednią długość
2. Zmatowiłam płytkę paznokci oraz przemyłam je cleanerem
3. Nałożyłam bazę i utwardziłam ją w lampie
4. Nałożyłam aż 3 warstwy lakieru kolorowego, niestety ale Creamy Mousse jest bardzo jasny i ma słabe krycie. Każdą warstwę utrwalałam w lampie
5. Za pomocą pędzelka nabierałam odrobinę płatków Chrome Flakes i nakładałam je u nasady paznokcia przeciągając je w kierunku wolnego brzegu, aby trochę je "rozsmarować" po płytce
6. Na palcach serdecznych płatki Chrome Flakes nałożyłam na całą płytkę paznokci
7. Utwardzam w lampie
8. Nakładam Top Hard, utrwalam w lampie i przecieram cleanerem.

I gotowe!



Piękne, efektowne paznokcie z prostym zdobieniem nad którymi nie spędzimy pół dnia :)

Zachęcam Was do wypróbowania tego manicure na sobie i dzielenia się swoimi zdjęciami na Instagramie oznaczając mnie na Waszych zdjęciach @imagineyourmake_up

Pozdrawiam, m.









2 komentarze