Zimowa kolekcja lakierów SIMPLE od NEONAIL


Witajcie Kochani!

Mam nadzieję, że lakiery z kolekcji SIMPLE są Wam znane, a jeśli nie są, to koniecznie musicie się poznać! Jeżeli jeszcze nie mieliście z nimi do czynienia, a uwielbiacie lakiery hybrydowe, to trzeba to nadrobić. Ideą kolekcji jest szybki i prosty manicure do samodzielnego wykonania w domu przez osoby początkujące i nie tylko :) Dlatego w jednej butelce NEONAIL połączył bazę, lakier kolorowy i top. Czas aplikacji to dosłownie 20 min, wystarczą dwie warstwy koloru, utwardzanie przez minutkę każda i mani gotowe! 


Brzmi super, prawda? Ja pokochałam lakiery z tej kolekcji i dziś chciałabym Wam pokazać jedne z ostatnich kolorów, które wypuściła marka. 




Piękne, kobiece odcienie, idealne na ważne okazje. Do tego szybkość wykonywania stylizacji, prostota jej zdjęcia i wytrzymałość, to połączenie idealne. Kolory pasujące każdej z nas, a do tego ich ilość cały czas się powiększa, bo marka cały czas wypuszcza nowe kolekcje! Zobaczcie na wzorniku, jak pięknie wyglądają, i to są tylko 2 warstwy lakieru, bez żadnej dodatkowej bazy czy topu! Ten błysk jest niesamowity! 




Kolory od lewej: Fancy, Brilliant, Peaceful, Faithful, Positive, Euphoric, Adorable i Glamorous. Jak sami widzicie, kolekcja pięknie łączy delikatne nudziaki oraz ogniste czerwienie. A do tego wszystkiego dwa lakiery brokatowe, które wyglądają obłędnie... Całą kolekcję lakierów znajdziecie tutaj


Moja świąteczna stylizacja została wykonana za pomocą lakierów z tej kolekcji. Wybrałam klasyczną czerwień Adorable i oczywiście błyskotkę Brilliant. Dodałam też kilka świątecznych gwiazdek Paint gel White Rose. Prosta, szybka, ale jak efektowna stylizacja!   




Dajcie znać czy znacie lakiery SIMPLE, jak się u Was sprawdziły i oczywiście jak podoba się kolekcja.


Pozdrawiam ciepło, m.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz