Urządzenia z których korzystam do wykonania manicure w domu


Witajcie Kochani,
W tym poście chciałabym przedstawić wam sprzęty oraz akcesoria z których korzystam przy wykonywaniu stylizacji manicure. Niektóre z tych sprzętów, to podstawowe urządzenia, które są niezbędne do wykonania manicure samodzielnie w domu, a inne, to przeznaczone dla bardziej zaawansowanych i zakręconych maniaczek manicure. Zobaczcie zatem z czego korzystam niemal na codzień.


Kiedy zaczynałam swoją przygodę z samodzielnym manicure hybrydowym byłam przekonana, że najważniejsza jest lampa do utwardzania stylizacji. Teraz po kilku latach i wielu wykonanych stylizacjach wiem, że jest to rzecz ważna, ale nie najważniejsza. Aktualnie dla mnie najważniejsza jest lampa na biurko, która dobrze będzie oświetlać miejsce pracy, a także paznokcie na których wykonujemy stylizację. Dzięki mocnej lampie jesteśmy w stanie dostrzec każdą skórkę, nierówność na paznokciu, czy jakieś niedomalowane miejsce. Aktualnie korzystam z bezcieniowej lampy NEONAIL Expert (możecie zobaczyć tutaj). Niestety nie wstawię Wam zdjęcia lampy, ponieważ aktualnie jest spakowana i zabezpieczona, nie wiem kiedy będę miała okazję skorzystać z niej w najbliższym czasie.


Co do samej lampy, bardzo serdecznie polecam. Fajna opcja z różnym natężeniem światła, możemy sobie dostosować jego moc do swoich potrzeb. Również bardzo przyjemnie pracuje się ze stelażem lampy, nic nie opada, ani nie jest za sztywne. Niedawno miałam okazję przekonać się jak dobra lampa jest ważna podczas wykonywania manicure, kiedy tak na szybko wyjęłam swoją starą lampkę i zobaczyłam jak mało ona światła daje i jak ciężko się przy niej pracuje. 



Kolejną ważną rzeczą przy wykonywaniu manicure w domu jest lampa UV/ LED. Im większa jej moc, tym bardziej pozwala nam skrócić czas utwardzania produktów hybrydowych, a co za tym idzie skrócić czas wykonywania całego manicure. 

Podczas swojej przygody z lakierami hybrydowymi przeszłam już przez różne moce lamp. I muszę przyznać, że im mocniejsza tym faktycznie szybciej i sprawniej idzie z całym manicure. Najczęściej korzystam z tej lampy LED o mocy 22W/48, ale w planach mam przetestowanie tej nowości.



A teraz wchodzimy już w sprzęt dla trochę bardziej zaawansowanych. Zaczniemy od frezarki, która w obsłudze jest banalnie prosta, ale przed rozpoczęciem na niej pracy lepiej zrobić kurs, lub jakieś szkolenie z obsługi, bo łatwo można zrobić sobie krzywdę i uszkodzić paznokcie już na stałe. Ja obecnie jestem po szkoleniu z manicure hybrydowego u NEONAIL oraz po kursie na stylistkę paznokci. I wiem, że jeszcze dużo nauki przede mną. 


Moją pierwszą frezarką była (i jest nadal, bo działa i sprawuje się doskonale), frezarka z NEONAIL o mocy 65W, którą możecie zobaczyć tutaj. Bardzo ją lubię, jej moc jest na prawdę bardzo duża, dzięki czemu praca idzie szybko i sprawnie. Nie ma niestety wyświetlacza z ilością obrotów, więc w tym temacie trzeba ustawiać pokrętło z mocą z wyczuciem. 

Urządzenie polecam serdecznie, ale tak jak pisałam na początku dla doświadczonych już w pracy z frezarką. 




Kolejną frezarką, z którą mam okazję pracować, jest nowość w ofercie NEONAIL, czyli frezarka One Touch o mocy 21W. Czyli trochę słabsza niż poprzednia, ale wcale nie odbiegająca jakością i szybkością pracy. Dla mnie na duży plus jest wyświetlacz z obrotami, oraz prostota obsługi. Nie muszę wspominać o wyglądzie, bo ten jest rewelacyjny. Od razu przyjemniej się robi mani :) 

Jeżeli jesteście zainteresowani, to na moim Instagramie znajdziecie recenzję tej frezarki w formie filmu, o tutaj :)



Skoro była frezarka, to muszą być też frezy, ja korzystam głównie z ceramicznych do usuwania masy hybrydowej lub ostatnio akrylożelowej, oraz diamentowych do opracowywania skórek. Wszystkie moje frezy są ze sklepu NEONAIL i możecie je znaleźć tu. Bardzo się lubimy, one dbają o mnie, a ja o nie...



A jak dbać o frezy (i nie tylko!)? I tu moi drodzy zaczynamy już przygodę z produktami, o których pewnie większość z Was wykonując manicure sobie w domu nie myślała aby kupować. Ale wydaje mi się, że warto. Tu chodzi również o nasze zdrowie i bezpieczeństwo. 



Dlatego też ja swoje frezy (i inne metalowe narzędzia) sterylizuję w myjce ultradźwiękowej (o tej), a potem pakuję w pakiety do sterylizacji i do tej pory oddawałam swoje, tak przygotowane paczuszki do sterylizacji w autoklawie u mojej dentystki. Aktualnie posiadam swój własny sterylizator Enbio i to on zapewnia mi higienę i bezpieczeństwo pracy. 



Może się wydawać, że skoro robię manicure sobie, to po co mi sterylne narzędzia, ale wydaje mi się, że to trochę tak jak z pędzlami do makijażu, niby też tylko ja z nich korzystam, a je myję, bo we włosiu rozwijają się bakterie. Lepiej dmuchać na zimne, niż potem denerwować się, że przy paznokciu wyskoczyło mi "coś" i nie wiem, co to. 



A zatem, wiecie już z jakich sprzętów korzystam przy wykonywaniu manicure, wiecie, że dla mnie najważniejsze jest dobre oświetlenie miejsca pracy i higiena pracy. Mam nadzieję, że post się Wam spodobał i może same wypróbujecie wspominane w nim urządzenia. 


Pozdrawiam, m.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz